woensdag 3 april 2013

Boathouse in Sweden


Ergens in noord lappland.

7 opmerkingen:

  1. Was hij vergrijsd Jan? Ik vind die vergrijsde oude schuren, loodsen e.d. altijd zo mooi. Ik verbeeld me dus dat hij grijs is, maar misschien was hij ooit in een ver verleden wel rood, of bruin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit met die bomen op de achtergrond. Al moet ik wel bekennen dat ik het er ook wel wat griezelig uit vind zien.

    Maar buiten dat is het een mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Het was er niet griezelig hoor ;-), prachtig mooi juist. Maar een beetje dramatische zwartwit omzettingen zijn wel mijn favoriet. Zo nu en dan gooi ik er weer even een vrolijke foto tussen door.

      Verwijderen
    2. En de volgende keer weer kleur :-).

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wil deze foto ook wel eens in kleur zien, ben benieuwd welke kleurinstelling je dan zal gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen