donderdag 27 december 2012

Gubban i stugan

Mijn vrouw wees mij op een blog die ik nog niet kende en op een bijzondere post. De leuke blog is:
http://hejtjorven.blogspot.nl/

en had een mooie post over een documentaire van Nina Hedenius uitgezonden door STV en op Youtube te vinden via deze link.
http://www.youtube.com/watch?v=12OyV67xJEg

Geweldig om te zien, niet alleen de inhoud en strekking van de documentaire maar ook de fotografische beelden waarmee de filmmaakster werkt. Het doet mij sterk denken aan mijn eigen manier van fotograferen. Daarom deze link waarmee ik volgens mij fotografie liefhebbers een plezier doe. Je moet er even anderhalf uur voor gaan zitten. Doen.

1 opmerking:

  1. Vorige winter was het hier op tv. Je zult er van opkijken hoeveel oude mensen hier toch nog zo leven. Eergisteren was er ook weer zoiets op tv te zien. Twee broers die nog zo leven. Werkelijk onvoorstelbaar. En niet opgeven, ze gaan van hun boerderij in hun kist, eerder niet.

    BeantwoordenVerwijderen